Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Thursday, December 9, 2010

EMPAT


 Hafizatun Nadia Bt Adazhar

Assalamualaikumwarahmatullah hiwabarakatuh.
Hm korang kenal tak budak yang buad peace kat ats ni? Kalau kat maktab,kengkadang aku panggel tunna, kengkadang tu pulak panggel Hafiza. Hikhikhik. Time Migty aku ngan Trex suke kacau kacau dye ni. Kitorang snap pic dye banyak banyak and kitorang jadikan pic tu sebagai ugutan kalau dye tak nak ikod cakap kitorang. Kalau dye melawan jugak, haaa kitorang masokkan pic dye dalam fb and tag besar besar 'Nadya Adazhar' huhu tau takod !HHaa jahadnye aku ;)) Sebabnye dye ni susah gile nak bagi cooperation kalw kitorang nak amek pic dye. Dye kate muke dye kelakar laa ape laa yang penting banyak laa dye bagi kitorang alasan. Tu yang kitorang saje saje ugut tuhh. Nak tengok muke kecutt dye. Hehehe sorry yeee ^^

Hm dalam semua kawan kawan aku,dye ni kadang kadang sengal kadang kadang serious, hm entahlahh tak boleh dijangka laa dye ni yang penting. Tapi,dengan aku dye baik. Dye selalu bagi kate kate semangat kat aku. Kalau ade problem aku selesa gak kongsi ngan dye. Kadang kadang idea dye bole pakai gak. Tapi,kalau dye marah fuhhhhhhhhhh kecutt gile aku. Kadang kadang je laa kene marah sebab aku ni degil sangat. Tak nak dengo cakap dye. HEE

Lame dahh tak jumpe dye. Ape khabor dye pon aku tak tau. Hm tak pe nak amek results nanti kite jumpe <3
Haa cakap pasal results? Aduhh lagi 20 hari. Takod takod kecut sume laaa. Harap harap aku nd kawan kawan aku dapat 8A. Aminnnn *cepat cepat tadah tangan amin sekali.

Ditto :)