Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Saturday, December 11, 2010

ENAM

Salam.
HEE rindu rindu rindu! He's away to Kelantan. Alahh baru kelantan. Blom lagi kat seberang indon ke hape ke. Lepak lepak. Dalam Malaysia je unn unn.

Tetiba rindu jugak dengan Ustazah Hezlen. Since dye bersalin hari tu dah tak dapat jumpe dye dah coz dye due lagi sebulan nak PMR. Ehh iye kee? hhaa ntahlah tak ingat aku rase rase je hee. So dye rest kat umah *ape haa words untok org yg baru bersalin then dye berehat kat umah tu? tak ingat betoll -.- hhaa tak pe lupekan. So dye rest dekat 3 bulan ouhh memang aku tak dapat jumpe dye laa smpai last day. Antara banyak banyak nasihat yg dye bagi kat aku, satu je yang aku ingat sampai sekarang. Ehh oke lah satu kan daripda tak de langsung yg aku ingat .__. dye cakap camgini

"Jangan rindu berlebih lebihan, jangan benci bersangat sangatan"

Then aku pon dengan kepohnye bertanya "kenape ustazah?
Ustazah cakap "sebab Allah boleh menterbalikkan perasaan manusia tu dengan sekelip mata"
Erkk, ade ke dalam kamus bm perkataan 'menterbalikkan'? Ahh lenjann
Aku pon dengan penoh terkejut nd melopongkan mulot *kat dalam hati laa takkan nak buad depan ustazah*
"Isyhhh camne nie, aku dahlahh tak suke sangat dengan makhluk tu. Nak pandang muke dye pon tak mao. Ouh tidak! dulu kitorang rapat tapi sekarang dah tak. Sebab dye dah buad kawan baik aku menangis. Ouhh lupakan. So sekarang kene maafkan dye lahh kan? Semua orang buad silap. Mane ade manusia sempurna dalam dunia ni kann?
Muhasabah diri lahh masing masing -____-

Ditto :)