Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Thursday, December 16, 2010

SEPULUH

Salam
Hm before before tuh nak cakap wahhh bestnye tadi pegi jtc HEE kuar dengan tuttt aku hhaa oke tu je tak bole cite lebih lebih teehee fyi entry kali ni tidak akan menggunakan tanda nokhtah atau titik atau fullstop hhaa pandai pandai lahh bace he sebab masing masing dah tau membaca dan mengeja fuhh merepek lagi ehh oke lahh merepek kan daripada mencarut -,- ohh sudah memang aku suke sangat lari dari tajuk besar oke nak story story nih pasal si copycats nih yg macam ohh fcuk hhaa harap maklum bukan fuck tapi fcuk, jenama trkenal bagi dress dress pelbagai hhaa kalis siket wehh alamak tercarut laa pulak takpe sekali ni ajeee

Hhaa apelahh kw copycats dah tak de orang laen ke nak pileh hm haisyhh tak faham dengan kw fuhh muke cantek tapi 'salin kucing' rupenyee hhaa lantak lahh kw budak aku malas nak amek tau hhaa selamat berbahagia untuk mengopy dan mengecat hhaa fuhh cikgu bm aku tak de ajar pon cantum cantum ayat bm andd bi HEE mandai mandai aku je buad sendiri hhaa okee byeeee

Ditto :)