Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Friday, January 28, 2011

DUA PULUH TIGA

Hello. Hari ni saye sgat sedih. Hari ni perpisahan bagi student 7th batch mjsc Pontian. Tadi kat bilek seminar memang sedih habes ah. Aduhh budak pompuan jgan cite ar memang da melalak lalak. Yang budak laki pulak katenyew ade yg menangis smpai terguling guling. Tadi cupcakes aku jatuh then pegi mintak uruseita lagi 1. So, aku dpat 2 cupcakes tadi. HEE jangan mara hah. Banyak gile kenangan kat maktab. Kene tarek hari tu ngan BWP. Kene tarek kat bs AP. Macam macam ah.

Before balek tu jugak aku pegi buat voice record kat dalam Ixora. Takde keje pegi record suare orang yg lpas ni tak tau jumpe lagi ke tidak. Memang sedih bile dengar suare dorg. Ade yg mnangis time buat wish untuk aku. Wehh penat weh nanges nanges. Aku sedih gile part aku pegi mintak maaf kat faris nd apah. Ehh jap g aku story pasl dorg.

Banyak lagi story morry yg nk dishare share nih ;

Ditto :)