Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Thursday, February 3, 2011

Best Moment Ever :)

Tadi kan kan kan kan kan kan kan kan aku kuar g cs bersama-sama budak budak ni. HHaa best gila nd tapi tak puas lah sebab kuar tadi macam sekejap je. Tadi macam biasa, date hhee and kitorang sume tgok movie cite KHURAFAT. Ohh memang best plus macam vavi sebab dia ade banyak menonjolkan aksi aksi seram dan terkezutt. Oleh itu adalah disarankan kepada ibu ibu mengandung dan golongan yang berpenyakit jantung, darah tinggi, kencing manis, HIV dan sebagainya untuk tidak tengok. HHaa memandai je aku ni -,- Taklah senanye movie tu berlabel PG13 (Children under 13 not admitted unless accompanied by an adult) *google search hhee . Haa ape lagi, mari serbu ramai ramai pergi ke shopping complex terdekat YANG ADA PAWAGAM SAHAJA dan terus beli tiket wayang untuk menyaksikan filem anak Datuk Yusof Haslam nih, iaitu Khurafat. EHH kaw ni kalau pergi Tesco ke Giant ke memang sampai kw tua laa tak dapat tengok sebab dorang mane ade panggung wayang =='



Then kitorang jalan jalan. Tadi aku belikan untuk Piqa nd Mai stripe love love and aku bagi Apah key chain gambar anak patung Mr. Bean. Simpan baik baik heh aku tau mase korang kawin nanti aku nak tengok mende alah tu korang pegang. Kalau hilang sekor sekor aku campak masok gaung. Hah yang budak pakai cardigan belang belang tu pon same. Baju tu jangan buat kain burok tau. HHee tengss heh Amin sebab habiskan popcorn aku. HHee walaupon beg kau sampai lekit lekit. Yang pasti lekit lekit bukan sebab popcorn aku tapi sebab popcorn Apiz nd Nasrah. Then makan sesame kat foodcourt Kotaraya. Asek makan kat situ jee sebab mc'd sume dah penoh. Haihh sedih sedih.



Then terpakse balek awal pulak. Sebab si jendol ni nak balek kampong. Tak sempat nak jumpe Apah. :(((( Takpe lahh tapi tadi dah call dye. Btw hari ini sangattt best dan aku telah diberi peringatan supaya tidak melupakan tarikh yang indah lagi bermakna manis bak gula-gula ni. HEE ^^



Tengsss bagi yg kuar tadi. Lalat, Dinie, Akim, Nard, Ieka, Zai, Razin, Eg, Apiz, Nasrah, Sean, Nasreen, Amin, Faris, Qayyum, Apah, Mai, Yazid, Piqa, Parut, Peah, Intan, Shaa, Hazim, Zakiah, Bedah, Pipah, Ninol, Pijai, Tencho , Fahmi, Ayam, Chipmunk, Iera, Raez, Niera, haihhh ramai lagi lah. Tak ingat dahhhh -,-

Ditto :)