Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Tuesday, February 1, 2011

Selamat menginjak ke hari tua :)

Ehem ehem.
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you, you, you, ndd you,
Happy Birthday to you!!
(Cube korang bayangkan aku nyanyi lagu ni sambil makan lolipop plus kunyah chewing gam nd nyanyi macam Ning Baizura yang tengah syok mengajar orang ochestra)
HEE ^^

Di sini saya ingin mengucapkan jutaan million billion selamat bertua-2 beramai-2 bersama-2 kepada 
Muhammad Hafeezi Bin Ramli 
(Ehh dye ni sape hah? tak kenal) HHaa
Muhammad Narullah Bin Mustafa 
(Ohh si kacak ni nak makan maggi sama-2 lagi tak? Special punye aku amek kari kaw kaw untok kau)
Nor Asyikin Binti Misni 
(Aku layak tak untuk menjahit Onyet kw yg hari-2 accident tuu?)
Akmal Mustakim Bin Mohd Effendy 
(Jage Piqa baik-2! Ade parut siket kat muke dye siap kw aku campak masuk loji)

Semoga anda semua baik baik sajaa.
Semoga anda semua cepat-2 gemok.
Semoga anda semua ramai peminat di tempat baru (Lagi-2 yang tulisan berblue-2 tuu).
Semoga anda semua tiada penyakit kecuali batuk, demam dan selsema.
Semoga anda semua cepat tinggi.
Semoga anda semua dimurahkan rezeki dan tidak mengharap akan rezeki yang tak akn turun dari langit.
Semoga anda semua meraikan hari lahir anda yang ke enam belas ini dengan penuh meriah kerana tempiasnya Chinese New Year.
Semoga anda sentiasa berada di kalangan orang orang yang beriman.
Semoga anda semua mendapat pasangan hidup yang secocok dangan anda (Yang biru tuu tak payah risau).
Semoga tahun ini berat badan anda bertambah dengan mendadak dan lagi mulia sekiranya berat badan anda melepasi tahap BMI yang maksimum! WOW!
Semoga anda tahu yang anda sudah tua.
Semoga tahun ini akan banyak arnab yang datang rumah anda dan sukarela untuk dibuat daging korban.
Semoga tahun ini anda punye ex ex couple anda akan mencari anda dan meminta untuk menyambung hubungan yang sudah lama terputus dulu.
HHAA gile heh aku malam ni?


I'm totally being crazy this tonight because my creative plus inovative idea just like a hot and crunchy popcorn.I had a lot of idea to share with you guys but? Erghh dah lah aku rase aku patot tido je skunk ni sebelom hal yang lebih parah berlaku.


EHHHH kejap! Aku pegi sebok sebok mengewish orang tu tapi aku lupe pulak untuk menyampaikan satu informasi terkini yang sohih lagi tepat yang bahawasanya budak empat orang kat atas ni hari lahirnya tidak jatuh pada hari yang sama. Ahh sure sure korang pusing kepala pening penong lalat tengok ayat aku yang macam hape ni. Oke senanye aku just nak cakap yg bedey si biru and si pink pink tu jatuh pada tanggal tiga puluh satu haribulan satu manakala yang si merah nd si hijau tu aku rase dorang tak nak kuar kat dunie ni saing ngan si biru ngan si pink lah so dorang da pakat nak lahir sesame iaitu pada satu haribulan dua. Tahaun bape? kau kire ahh two zero one one minus one nine nine five equal to tetttttttttttttttt.


Oke selamat malam dunia. Aku nak tido untuk jangke mase yang agak panjang iaitu lima jam. HHee harap maklum assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaaaa.


P/s : Aku macam terperasan yang hari ni aku terover excited pulak. Kenape yey? Maybe sebab perot dah penoh macam tong kot sebab tu gile semacam je aku ni. Bak kate nenek aku " Gendang gendut tali kecapi kenyang perot suke hati. Yipppppppieeeeeeeeeee ^^"

Ditto :)