Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Saturday, April 16, 2011

Silakan Pulang :'(

Okay sumpah malas nak mamposs sebab esok dah start rutin harian kat TGB. AHAH malas nak bangun pagi, clear block makan ds yang kurang sedap hhee dan taklim? Uhh eff. 

EHEH malas lahhhh faham takkkkk? Bagi cuti lama siket boleh? haaaa tadi kan aku pergi anugerah cemerlang kat SKOMAS ahah nama trend baru style cehhhhh. Then aku pon terpiker hahih bile nak ada hari anugerah kat Pontian ni? Jadik ke takk? Katanye tak katanye ye. Ahah sume jawapan cam Asoka so tak tahu mana satu yg betol. Okay Nanny tak payah fikir -,-

Arghhhhhh aku mesti sejarah tak dpat A nih :( Ohh gila gila gila correction lagi nd dakwat pen aku pon habes AHAH bagoss sangat lha tuhh. Padann sebab sape suro tak habes study. Huwekkkkkkkkkk :'( Sedih siakkkkkkk. Takpe exam sem ni aku nak buat btol2. Sebab target 3.9 aduhhhhh menggigil lutut wehhhh. Takpe dimana ade kemahuan di siti ade ? A+ :) Aku nak jadik macam Piqa. Dye boleh je dapat 8A 1B asal aku tak boleh plak? Walaupon dye kat Taiping aku kat TGB same je kalw blaja bagos2 kalau ade effort adelahh hasilnyaaa kan?

Okay babai nak tdo ngantuk. Ohh yeeee tadi aku tengok pic ss3 bapak ahh comel gilaaa. Ni yg aku nak kawen ngan Ryeo Wook ni kalaw dah besar. AHHHHHHHH ryeo wook is mine <3 LY LY LY LY LY :)

Ditto :)