Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Wednesday, December 22, 2010

ENAM BELAS

Salam.
Hm rasenye memg dah maklum unn yg results PMR akan kuar esok. EHH yg tak tahu mehh sini aku bagitau. Hisyhh tapi sekarang dah ade perasaan takot dah. Menggigil je blom lagi -.- cuak untuk menunggu esok.

Tadi aku tanye mama kenapa aku takde feel langsung. Mama kate mama pon tak de feel jugak. Masing masing cam buat do no je kan. Yang kakak aku duo orang tuh dah pelik aneh aneh ehh ikin nih takde perasaan ke? Ehh betollah weh tadi je sekarang maybe ade siket. Hm kenape yeea? Mari kite selidik same same -.-

Oke semalam chat bersama afro kat fb. Dye kate maybe aku fikir bende lain kot. Ohh memang! aku asek fikirkan super junior sajeeee ^^ Sebab aku dah jatuh cinta. Jatuh cinta dengan............ lagu Bonamana dorang. Heehee memang lah lagu tuh dah lame kan tapi apahal ntah boleh ter'crush' *ehh cikgu bm aku takde ajar pon ayat cenggini. Kang ade yg kene pelangkung psssttt merepek dah aku.

Solat hajat? dah buat. Bace Yasin? ohh tu tak buat hhee. Qiam? ohh yang tu lagi lahh. Tak de maknenye sebab aku ni memang tido pukol 2 pagi. Kadang kadang 3 pagi pon boleh jejak. Haisyhh solat subuh jangan cite ar. Kadang kadang terlepas then qodo' je lahh. Aku belom jadi mukmin sejati -.- ape nak jadi?

Semalam boleh gelak gelak lagi ngan kak iera. Tengok video super junior. Auww! omel omel nak nak pujaan hati~ Ryeo Wook. HHaa yg penting berdekah gila aku

Hm oke lah. Ni je. Ehh doakan esok ye. Ya Allah berilah yang terbaik untuk hambamu ini. Aminnnn.

Ditto :)