Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Thursday, December 23, 2010

TUJUH BELAS

Salam.
Phewittttttttt witttttttttttt wittttttttttt. Hehe mood skunk nih tgah terover suke suke. Hee tapi tak leh suke sangat!Alhamdulillah aku dah dapat ape yg aku nak. Ternyata penat lelah aku memerah keringat *ecehhh ayat melampau(!) menelaah pelajaran akhirnye, akhirnye, akihrnye aku dapat jugak 8A. 

Mase nak amek tuh dalam kol 11 kott. Time tuh ramai gak yg dah dtg. Beratur panjang haihh nak lunaskan hutang hutang. Then baru diluluskan untuk amek results. Time otw tuh macam macam aku rase. Biaselahh budak banyak songeh. Ehh kw bukan banyak songeh tau, lumrah laa org nak amek results mmg takot takot. Tangan kaki sume dah sejuk, cume tunggu kejung je mcam ais. Hhee then time nak amek tuh cam nak curi curi tengokk jugak. Haihh last last dgan penuh suprise cikgu ckap "tahniah" Auww auwww ^^

Then kt umah mestilah jadik minah kepoh kann tanye orang 'ehh kw dapat bape?' 'ohh aku dapat 8' 'wahh congrats tahniah yeaa' 'ehh kw pon same' on message je laa. Tapi sedih nyee sebab dye tak dapat 8. Okee perjuangan harus diteruskan. Don't give up. Hm

Oke next will update later. See you soon yaa ;

Ditto :)