Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Monday, December 27, 2010

SEMBILAN BELAS

Salam.
Lagi bape hari nak naik sekolah. Takde semangat haihh. Tak thu lahh maybe da naik lemak kot 2 bulan cuti kat rumah. Ye laa aku tak keje tau nye makan makan makan je la kat rumah. Takde aktiviti berfaedah dan bermanfaat yang aku buat. Ulangkaji? ohh tolonglah. Buku pon tak beli lagi. Barang barang sekola jangan cakap ahh. Hilang dah mane ntah dorang pegi jlan jlan. Nak beli barang sume malas ahh.

Hari ni Balqis tak datang pulak. Hishh baru nak dengki dengki dye. Katenye nak sekola next year. Siap suro mama belikan kasut sekola untok dye skali hari tuh. Padahal baru 2 tahun next year masok 3. Budak ni perut da la buncit kalw makan tu memang tertib habes ahh. Bersila kat depan makanan then makan dengan penuh focus. Bila ditanye ape yang ade kat dlam peut dengan mulot comot dye jawab ade baby girl. Mulot comot sebab dye makan roti sapu nutella. Pas tu nak sekola kat tadika Kancil tapi aku dengki aku cakap ahh mane ade tadika Kancil, tadika Harimau ade ahh. Aku tengok muke dye macam 100% percaya je -.-

Nur Syafiqa Balqis. Pakai selendang pinjaman. Semestinye selendang aku jadik mangsa -.-

Balqis new hair

Balqis gedik

Budak ni kalau nanges ehh memang buat aku sirap. Walaupon aku tau akulah yang slalu buat dye menangis. Nak pujok dye? huh susah wehh. Kadang kadang aku goreng goreng dye ngan gule gule jajan sume tak nak. Last last masalah tu selesai bile mama pujok. Ngade ahh kw. Ngan aku tak nak ngan mama nak. Huh kalw setiap petang memang akulah yg dicari sebab mintak mandi. Nanti Kak Iera dah tunggu nak pakaikan bedak losyen sume lah. Kalau dye degil tak dapatlah naik 'bumbum' - motor. Before ayah pegi keje mesti ayah kene bawak dye ni pusing pusing. Sekejap pon jadilah. Asalkan puas.

Haihh bestnye jadik budak kecik ^^

Ditto :)