Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Friday, February 18, 2011

7th Batch

Happy B-b-birthdayyyyyyyyyyyyyyyyyy Seven Batchhhhhhhhhhh!

Sedar tak desar dah tiga tahun kita sesame kann? 

Mase tiga tahun tu lahhhhhhh...........

Ada yang belajar cara berdikari
Ada yang belajar cara menghormati
Ada yang belajar cara bermotivasi

Ada pulak yang.......

Menemui kawan sejati
Menemui cinta sejati (ehemehem)
Menemui musuh yang diiktiraf sampai mati

Dan paling penting............

Menambah koleksi rakan yang pelbagai
Menambah dosa yang terancang
Menambah pahala yang tak dapat disangkal

Dan aku suka sangat bila..............
Makanan ada banyak? kongsi ramai ramai
Ehh ada hot story? Kasi gempak punyaaaaaa
Boleh tolong ajarkan saya subjek ni?

Ceh wahhhhhhhhhhhhh aku tak tau apahal ngan aku hari ni -.-

Yang penting aku nak ucapkan selamat hari lahir kepada 7th batch. Hari kita daftar sesama. Hari kita berkenalan for the first time. Hari kita mengikat ikatan persahabatan. Walau ape pon yang terjadi, kita tetap unite berlandaskan nama 7th batch. Banyak kenangan, jangan disiakan. 

Now everybody are become older. Ready to face the future challenges. Let the past memory 'll be the best teacher for us. Teaching about our future journey. Trying to be matured. Leave all the spoiled mood. We are sixteen. And we have to think like a teenager. A True Teenager. No more stupid joke. No more craziest laugh. Because that period has passed. Okayssssssss.

*Let's have a big clapped because I'm going crazy because of sleepy -,- Nite all

Ditto :)