Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Saturday, February 19, 2011

Anda Bijak Jauhi Zina :)

Kah kah kah. Teehee saya bijak jauhi zina :) (bagi pelangipelangi siket)

Before balik rumah semalam, ada ceramah ilmu sikit pasal ABJZ (Anda Bijak Jauhi Zina). Ceramah ue 4 jam berlangsung kat Dewan Bend. Banyak jugak ahh ilmu yang aku dapat enn tapi yang paling aku ingat dan tak boleh lupa ialah masa akak tuu cakap :

FAKTA : Kehamilan Tidak Dirancang Bermula Dengan Pegang Tangan.

Fakta kan masalahnya. Aku pon masa tahu aku dah whatt? apakah? tak baik menipu tauuu ==' Erghh tapi betol lahh weh. Memula cam dah takot gerun menyesal unn sebab aku pon buat -,- hhee. Then ade lahh step-2 dye kan iaitu :

Holding
Kissing
Hugging
Bursting

Ohh belom sampai lagi. Alhamdulillah masih terpelihara HEE :) Memula macam tak caye auw. Then bila akak ttuu bagi penerangan yang sesangat berjela aku pon macam ohh ye ke hm maybe lah kann. Tapi tuu kan fakta lainlah kalau tetibe dorang tersalah type kan jadik macam ni :

AUTA : Kehamilan Tidak Dirancang Bermula Dengan Pegang Tangan.

Fuhh apa komen korangggggg? Memang sah sah lah kan bende ni menipu =='

Ditto :)