Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Saturday, February 19, 2011

Bye Good

Cuma nak bagitau yangggggggggggggg :

Esok aku nak balek maktab.

Tuu je. 

Eh tapi ada lagi. Aku RINDUUU sangat dengan sorang budak ni. Budak yang aku slalu nganjing dia dengan panggilan yang memang menyebalkan. Hishh budak mana awak ni? Masok hari ni 3 hari tau takk kita tak berhubung (ayat gatal) Aku tunggu punyalah tunggu kotkot delivered lah kan mesej yang aku bagi tapi sangat menghampakan dan mengecewakan sebab message is totally failed(!)

Hm aku rasa kann dia mesti tengah syok menelaah sebab tu taknak on sim kad dye. Tak pon dye mesti tak de kedit. Tak pon handphone kawan dye mesti kene rampas. Tak pon lack of batery. Hm ntah ntah dye memang tak nak call. And mane tau sim kad dye hilang ke. Tak mungkinnn. Sume ntah ntah ni memang tak leh pakai.

Relax nanny think positive and keep smiling even you're hurting. Wekk malas ahh nak fikir. Tapi memang sumpaaaa sangat sangat sangat rinduu ngan budak gendut tuu. Haihh cepatlah wehh call. Aku da topup dkat 10rm dah. Last-2 tak gune pon sebab ingatkan nak call dye tapi hampess simpan je laa kredit tuu. MHR,I want to hear your voice. Walaupun agak garau sikitt tapi takpe tak kesah hhee.

Hm sudahlah. Malas lah nak type lagi. Nak tidur rehatkan mata. Byeeee

Ditto :)