Salam Hello bonjour :) Notes : Appreciate what others gives to you and do not make any complement x)







Thursday, April 14, 2011

Ahah tahniah :)

Tak perlu bebel panjang panjang. Cukup lahh kalw aku bagitau yang aku dengan budak tuu dah tak de ape ape. Noting Okays. Dan tak payah nak agak aku mesti nangis meraung sampai tertonggeng tonggeng sebab TERPAKSA (sila letak tande soal banyak banyak) tinggalkan dye gahah takde makne nyeeee. Ehhhhh please lahhhhh buang masa je nangis sebab tu. Menyesal? Tak pernag wujud pon perkataan tu. Nak tau aku rase ape? BAHAGIA. Pernah dengar tak? pernah kann pernah kann?

Okay point utama ialah bahagia teruja dan tak kesah langsung sebab aku dah takde hubungan apa-2 lagi dengan dye. Sebab? sebab aku tinggalkan dye adalah secret. Yang tau cuma budak-2 yang korang rasa muke boleh pakai. Lepas ni aku dah berazam. Nak cari yang tak membosankan, satu kepala dan yang suka cari pasal hhaa. Ehh tengok lahh kalw ade. Yang penting lepas SPM arr misi pencarian bermula. HHaa poyo lah poyo.

Upss 1 dah habis. Wahhhhhh bahagia lagi sebab takde homeworkss langsung. So balek rumah goyang kaki bace novel makan tidor Astaghfirullah alazim pemalas btol. Mane boleh camtu. Target 3.90 kena blajarrrrrr je tauk? Haaii Alhamdulillah boleh jawab exam. Sej je lah sangkut siket. Tak hafal pasal Tamadun Hwang Ho. Kejadah kejadah tuu sume boleh buat otak biol tauk. 

Paling tak tahan kaki sakit ah kena ketuk ketampi 40 kali. Fuhh nikmat habes. Kuar lambat time Maghrib. Haihhh tak puas hati sebab ade ar something yang berlaku sampai aku nd my ketuk ketampi friend's tak puas hati. HHAA aku amek borng LDP. Cehh InsyaAllah kalw ade rezeki terpilihlah. Kalau takde nasib. Tk pon nak jadik PRS je ahh. HHaa best jugak.

Ehh ngantuk nak tido byeeee :)

Ditto :)